niedziela, 6 stycznia 2013

Malujemy!

Cześć Wam!
Nie pisałam wczoraj, bo jakoś się tak złożyło, że nie bardzo miałam kiedy. Wstałam około 11, ubrałam się i zjadłam śniadanie. Potem poszłam do księgarni i kupiłam farby olejne i pędzle, bo dostałam zadanie na weekend. :) Otóż robimy w szkole modele domu i ja miałam pomalować takie małe mebelki, które kiedy kupiłam nad morzem. Oprócz przyborów do malowania kupiłam też pinezki, ponieważ dzień wcześniej wymyśliłam fajny pomysł na udekorowanie mojej tablicy korkowej. Przerysowałam z dużej mapy na kartkę A4 mapę świata i poprzyczepiałam na niej mnóstwo pinezek.




Zielone pinezki oznaczają miejsca, gdzie byłam, czyli Polska oczywiście, Niemcy i Czechy, a czerwone te, gdzie chciałabym pojechać, czyli np. Włochy, Australia, czy Kenia. To tylko kilka miejsc, które chciałabym odwiedzić, ale wszystkich nie będę wymieniać. :)
Wieczorem zabrałam się za malowanie. Muszę powiedzieć, że całkiem fajnie mi wyszło, ale miało to niestety swoją cenę. Otóż farby, jak farby oczywiście strasznie brudzą, ale nie dało się ich zmyć samą wodą i mydłem. Musiałam umyć ręce w jakimś płynie to mycia naczyń i przez to miałam całe ręce w czerwonych krostach. Całą robotę zakończyłam po godzinie 1 w nocy. Hehe, trochę to trwało. ;D
Dziś z rękami jest już lepiej, ale meble niestety jeszcze nie wyschły. Mam nadzieję, że do jutra się wyrobią, bo muszę je zabrać do szkoły. Niedzielę spędziłam na nauce wosu i matmy, ale nawet nie było tak źle, jak z góry zakładałam. Teraz zrobiłam sobie chwilę przerwy, ale niestety zaraz mój wolny czas dobiega końca. ;(
Życzę miłej niedzieli.







 kilka moich rysunków z wakacji, które również zdobią moją tablicę korkową. xD



skończone już meble

8 komentarzy:

  1. Nienawidzę malować, ale tobie całkiem fajnie to wyszło, pomysłowe ozdobienie tablicy korkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy :) Zapraszamy do nas ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta mapka ! chyba tez sobie taką zrobię. :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie i do obserwacji. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Omomoommm ;3
    Fajna ta mapka .
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł z tą mapką ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!