sobota, 12 stycznia 2013

Kolczyki

Witajcie!
Jak Wam mija sobota? Ja dzisiaj byłam na zakupach. Przymierzyłam kilka fajnych swetrów i dwie pary spodni. Jeden ze swetrów całkiem mi się spodobał i myślałam, żeby go kupić, ale ostatecznie zdecydowałam się na kolczyki. Trafiła się całkiem fajna okazja, bo było 6 par kolczyków po 10 zł. Wiadomo, że nie są to jakieś złote, czy srebrne kolczyki, ale mnie i tak się podobają.
W piątek, czy tam w czwartek (już nie pamiętam) znowu wróciła zima. Śnieg pada i pada, a wczoraj to szalała istna śnieżyca. Przez to mojej cioci odwołali zajęcia na uczelni i mogłyśmy iść do kina, jak już trochę przestało padać. xD Dzisiaj tak samo. No, może tak nie śnieżyło, ale padać, dalej padało. Ma to swoje plusy, bo widok u mnie przed domem jest przepiękny!





kolczyki

Zaraz planuję upiec muffiny. :) Życzę Wam miłego wieczoru. 


2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!