niedziela, 13 stycznia 2013

Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia

Hello!
Dzisiejszy dzień spędziłam właściwie nad lekcjami, ale rano zdążyłam obejrzeć "Władcę Pierścieni: Drużynę Pierścienia". I muszę Wam powiedzieć, że odkryłam drugi zaraz po Harrym Potterze najlepszy film. Piękna muzyka, wspaniali aktorzy i znakomita fabuła, choć może nie do końca przejrzysta. Mam na myśli to, że film jest (przynajmniej według mnie) trochę zakręcony, dużo się dzieje i w ogóle, ale mimo wszystko strasznie mi się spodobał i mam zamiar nagrać dobie drugą część. A tak ogólnie to mam dosyć zimy i tęsknię za latem. Do szkoły też mi się nie chce wracać, ale cóż poradzić. Trzeba będzie przeżyć.
Lecę jeszcze trochę poczytać, a później spać. :)
Pa!

3 komentarze:

  1. Zostałaś oznaczona do "Liebster Award" - pytania u mnie na blogu! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś ostatnio oglądasz dużo filmów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!