piątek, 8 lutego 2013

wiosno wracaj!

Hej!
Rano byłam na rehabilitacji i dzięki temu w poniedziałek nie muszę już iść i nie muszę się zrywać z lekcji. Teraz siedzę w domu i nie wiem co ze sobą zrobić. Najprawdopodobniej później przyjedzie do mnie Dagmara, ale wcześniej nie mam żadnych planów i pewnie skończę nad książką od fizyki, albo od chemii.;) Pogoda na zewnątrz jest po prostu niemożliwa. Zimno, szaro i smutno. Mogło by chociaż świecić słońce, ale nie, bo po co?;) Niestety zdaję sobie sprawę z tego, że mamy dopiero luty i zima może nas jeszcze zaskoczyć, chociaż wolałabym nie.
Do później.

4 komentarze:

  1. Ojj .. pomyliłam się -.- Chciałam napisać fajny nagłówek ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też wiosna minęła równie szybko jak przyszła hehe;D

    Czekam chodź na odrobinę słońca ;D

    http://mylifedestinationny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłej nauki ;)) Też chcę wiosny ;((

    obserwuję i liczę na rewanż.
    czerwona-truskawka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!