sobota, 23 lutego 2013

za młoda

Hej!
Jestem już po castingu i raczej nic z tego nie wyszło. Hehe, po prostu kobieta prowadząca tak, jakby selekcję uczestników castingu powiedziała mi i mojej kuzynce, że wyglądamy za młodo. I rzeczywiście. Wybierali osoby, które na prawdę wyglądały na te 16, 17 lat. Szczerze mówiąc jestem zadowolona, bo spróbowałam i nie powiedziano mi, że się nie nadaję, tylko że wyglądam po prostu na za młodą do tego filmu. W sumie to nawet komplement. Wolę wyglądać młodo, niż jakoś bardzo poważnie.;) Przynajmniej wiem, że jak na swój wiek wyglądam w sam raz. Najbardziej podobała mi się gonitwa za tym, żeby dostać numerek, który decyduje o tym, czy będziesz przesłuchany, czy nie. Wszyscy biegali za tą kobietą prosząc ją o numerek, ale ja, jak już wcześniej wspomniałam go nie dostałam. No trudno. Może kiedyś dostanę jeszcze taką szansę.
Dodaję zdjęcia dzisiejszego stroju i żegnam się, bo zaraz będę szła po znaczki.:)

koszula, sweter i spodnie-Terranova, buty-?

Ps. Zachęcam do polubienia mojego fanpaga na facebooku. Za wszystkie like dziękuję.:) 

7 komentarzy:

  1. Ale spróbowałaś , i to się liczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweter!
    Ważne, że chociaż spróbowałaś c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie buty! :)
    zapraszam Cię do siebie, buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widze, ze interesujesz sie fotografia, czekam wiec na fajne fotki ;* nie rob zdj w lustrze, sa bee:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czasem jestem skazana na zdjęcia w lustrze, bo w moim aparacie nie mogę odnaleźć funkcji samowyzwalacza, a nie chcę cały czas prosić kogoś, żeby zrobił mi zdjęcie.;p

      Usuń
  5. Nie przejmuj się tym castingiem.
    Lepiej wyglądać młodo ,aniżeli poważnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważne, że spróbowałaś:) Takie okazje jeszcze się powtórzą nie raz!
    PS. Super sweterek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!