czwartek, 7 lutego 2013

pączki

Hello!
O tym, że dzisiaj jest tłusty czwartek dowiedziałam się dopiero, kiedy wpadła do nas koleżanka mojej mamy  z zapasem pączków.:) Jestem przerażona, bo zjadłam aż cztery i nie wiem, czy nie przesadziłam.;) Dziś już na poważnie wzięłam się za naukę fizyki i muszę powiedzieć, że poszło mi z górki. Przejrzałam wszystkie wzory i wydaje mi się, że wszystkie rozumiem, więc to już połowa sukcesu. Mile widziana by była dobra czwórka.:) Dzisiaj już raczej za wiele się nie pouczę, ale jutro wrócę do zgłębiania tajników pracy mechanicznej i będę musiała zajrzeć jeszcze do chemii, ale tą dla odmiany lubię.:)
Życzę miłego wieczoru.

2 komentarze:

  1. E tam wcale nie za dużo! Raz do roku można;D Zapraszam http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też zapomniałam o tym święcie :) zapraszam do mnie , świetny blog !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!