środa, 6 lutego 2013

zamówienie

Witam ponownie!
Wieczorem wreszcie usiadłam i zrobiłam zamówienie w sklepie kokeshishop, o którym niedawno tu wspominałam. Od kilku dni zbierałam się, żeby to zrobić i w końcu mi się udało. Na razie zamówiłam trzy pocztówki, z czego jedna pewnie zostanie wysłana do nowo wylosowanego kraju.:) Szczerze mówiąc dzisiejszy wieczór nie mija mi jakoś rewelacyjnie. Złapał mnie taki ból głowy, że zrobiło mi się niedobrze, ale na szczęście już mi przeszło. Nie licząc tego rodzice suszą mi głowę, że nie uczę się do kartkówki z fizyki, więc chyba będę musiała się za to zabrać. Najgorsze jest to, że mam postawiony warunek: jeżeli dostanę niżej, niż tróję mam szlaban na miesiąc. Kurcze... Najgorsze jest to, że wszystko co jest związane z fizyką po prostu mnie przeraża i czasem nie jestem w stanie tego pojąć. Ale mam nadzieję, że napiszę może nawet powyżej trói. Oby...
Muszę też iść wcześniej spać, bo kompletnie przestawiłam sobie rytm dnia i nocy. Kładę się spać o drugiej, a wstaję o dwunastej i powoli przestaje mi się to podobać. Niewykluczone, że ten popołudniowy mega ból głowy spowodowany był właśnie tym. Ale z czytania dzisiaj nie zrezygnuję.;D
Życzę miłego wieczoru, papa!

3 komentarze:

  1. Weszłam na tą stronę i stwierdzam dobry wybór;3 Zapraszam http://loollagold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To powodzenia na tej kartkówce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez nigdy fizyki nie lubilam ... ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!