czwartek, 21 lutego 2013

druga szansa

Hej!
Z castingu wyszły nici, bo tak genialnie się pakowałam, że zapomniałam połowy książek i zgody na udział.;P Na szczęście zorientowałam się, że kolejny casting jest w sobotę w tzw. Klubie XIII Muz. Oczywiście idę.:) W sumie to nawet lepiej wyszło, bo z tego co wiem, to niektóre mojej koleżanki czekała od 15 do 19 na swoją kolej, a tego dnia miałam dość sporo nauki, więc dobrze, że nie poszłam.
Dzisiaj wybrałam się na zakupy i dzięki przecenom kupiłam całkiem sporo rzeczy, za niewielką cenę. Może któregoś dnia wstawię zdjęcia, ale ostatnio jakoś nie mam w ogóle głowy do prowadzenia bloga. Postaram wziąć się za siebie i zacząć wreszcie pisać o czymś ciekawszym i zamieszczać więcej tematyczny notek. Sorry...
Wpadnę niedługo, papa!

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!