sobota, 2 lutego 2013

gnębicielka

Hello!
Miałam pisać u Dagmary, ale jakoś się tak złożyło, że nie bardzo miałam kiedy. Ogólnie to nie robiłam nic ciekawego. Siedziałam trochę u babci, trochę u Dagi i byłam też gnębiona przez 4-letnią kuzynkę, Majkę. Kiedy tylko widzi mnie, albo moją siostrę chce, żeby się z nią bawić, a ja nie zawsze mam na to ochotę.;) Wczoraj na przykład przebrała Dagmarę za Indiankę, przez co chodziła po domu z włosami splecionymi w dwa warkocze i przepaską na czole, a mnie Majka założyła na rękę czerwoną frotkę z czarną pacyfką i mówiła, że jestem diabłem.;) Ale dzisiaj nawet zrobiłam sobie z nią zdjęcie, bo przez 10 minut mnie nie wkurzała.


strój diabła xD
Teraz jestem już w domu i bardzo się z tego cieszę, bo jednak wszędzie dobrze, ale w domu zdecydowanie najlepiej.:) Jutro zapowiada się kolejny nudny dzień, ale może wykorzystam pozostały mi jeszcze wolny czas na obejrzenie trzeciej części "Władcy Pierścieni", bo sobie wczoraj nagrałam.:3 O i miałam też zamówić sobie pocztówki z kokeshi shop, także może niedziela nie będzie, aż tak straszliwie nudna. 
Trzymajcie się, papa!

9 komentarzy:

  1. AAAAA ! Uwielbiam "Władców Pierścieni" ♥
    jakie słodkie to pierwsze zdjęcie !

    Pozdrawiam Galaxy.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to fajny ten strój.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już oglądałam ostatnio wszystkie części władcy pierścieni i zaczynam książkę :D Ps. jeśli nagrywałaś z TVN to będzie po angielsku bez napisów (przynajmniej u mnie tak było) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie na szczęście nagrało się z polskim lektorem.:)

      Usuń
  4. Strasznie ci współczuję . Nie lubię małych dzieci a sama myśli o tym , że byłaś gnębiona... >.< Ja nie oglądam władców pierścieni.. nie jara mnie to .

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję i proszę o rewanż ! Będę wpadać częściej ! Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!