piątek, 22 lutego 2013

pocztówka z Niemiec

Hello!
Dziś miałam całkiem dobry dzień. Dodatkowo po powrocie do domu spotkała mnie miła niespodzianka. Przyszła kolejna pocztówka. Tym razem z Niemiec. To na razie moja druga i już nie mogę się doczekać, kiedy będzie ich więcej.:) Miałam iść dzisiaj po znaczki i wysłać kolejne kartki, ale jakoś mi się nie chciało.;d Uch, jutro około 10 muszę być w miejscu, w którym odbywa się casting, także sobie nie pośpię. Wprawdzie przesłuchanie trwa do 15, ale wolę być tam wcześniej. Muszę się niestety nastawić na dość długie czekanie. Ale jestem w stanie przeżyć wszystko, byle by tylko spróbować swoich sił i w najlepszym wypadku dostać tę szansę.:) Na razie wstawiam zdjęcie stroju i pocztówek. Mam nadzieję, że spodobają Wam się tak samo, jak mnie.


bluzka-?, legginsy i sweter-Terranova, buty-?, kolczyki-Bojou Brigitte, bransoletka-pożyczona od siostry, łańcuszek-prezent

 ~pocztówka z USA
~pocztówka z Niemiec
Miłego dnia.:) 

4 komentarze:

  1. Kartka z USA jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, wydaje mi się, że wybrałaś niekorzystny czas na postcrossing. Od razu po tym jak podnieśli ceny wysyłek za granicę? Nie zrujnuj się na pocztówki ;)
    Stara pocztówkara
    PS Powodzenia na castingu! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, mam nadzieję, że jak to określiłaś nie "zrujnuję się na pocztówki", bo póki co za znaczki zapłaciłam najwięcej 25 zł, ale zobaczymy jak będzie dalej.;D
      Nie dziękuję.:)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!