środa, 6 lutego 2013

cztery znaczki

Hej!:)
Dzisiaj poszłam na pocztę w celu kupienia znaczka na kartkę do Holandii i aż się zdziwiłam, że sprzedali mi aż cztery.;) Wcześniej kupowałam znaczki priorytetowe, więc dostałam tylko jeden na pocztówkę.;) Dziś znowu padał śnieg i mam już tego serdecznie dosyć. Tak bym chciała, żeby była już wiosna, zresztą chyba nie tylko ja.:) Po wczorajszym wypadzie na lodowisko wszystko mnie dzisiaj boli i prawie nie mogę się ruszyć.;) Chyba będę musiała się zabrać za jakieś lekcje, bo czas mnie goni, a ferie powoli się kończą.
A Wam jak mija czas? Życzę miłego wieczoru.
Papa!

5 komentarzy:

  1. A ja tylko raz w życiu kupowałam znaczek pocztowy hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi czas mija zdecydowanie za szybko, koncza sie moje 4-tygodniowe ferie :<

    OdpowiedzUsuń
  3. To będziesz miałam zapas znaczków na kolejne pocztówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie niekoniecznie, bo wszystkie znaczki musiałam przykleić na jednej kartce.:)

      Usuń
  4. Mi też już się kończą ferie ;<
    Zapraszam do mnie weronika-blog123.blogspot.com/
    + obserwuję i liczę na rewanż . :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!