czwartek, 7 lutego 2013

za wcześnie?

Hello!
  Doszłam do wniosku, że wstawanie rano wcześniej, niż o 11 w moim przypadku graniczy z cudem.;) Dziś zmusiłam się do wstania w pół do 10, a i tak ledwo co zeszłam na dół do dużego pokoju, położyłam się na kanapie i zasnęłam znowu. Wstałam przed 12. Hehe. xD
  Ostatnio zainspirowana filmikiem Ankyl dotyczącym azjatyckich słodyczy rozpoczęłam poszukiwania stron w internecie, na których mogłabym zamówić takie smakołyki. Zwróciłam się też z prośbą do autorki filmu, żeby napisała mi adres strony, na której ona robi zamówienie, ale kuzynka pomogła mi odszukać tę stronę, więc jeśli to czytasz Ankyl to już wszystko wiem.:) Wspomniana strona to tofucute.com i myślę, że jest warta polecenia. Szczerze mówiąc jeszcze nic z niej nie zamawiałam, dopiero mam zamiar to zrobić, ale sam wygląd strony i przedstawione na niej produkty wywołują dobre skojarzenia, przynajmniej tak jest w moim przypadku.:) Niedługo wezmę się za złożenie zamówienia, ale póki co czekam jeszcze na te kartki zamówione wczoraj.
Postaram się jeszcze później zajrzeć, papa!


3 komentarze:

  1. Smacznie to wszystko tam wygląd ;)
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię azjatyckie słodycze :)
    zapraszam do mnie www.ankais.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te smakołyki.Takie ładne, aż szkoda zjeść. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!