poniedziałek, 4 lutego 2013

photos

Hej!
Miałam wstawić dzisiaj zdjęcia z wczorajszego wyjścia do restauracji, ale przybyło mi jeszcze kilka nowych.:) Ten post będzie oparty głównie na zdjęciach, bo nie mam za bardzo o czym opowiadać. Mogę wspomnieć tylko tyle, że pogoda pobiła rekord najgorszej pogody ostatnich dni i jest po prostu paskudna! Dziś wieczorem przyszło też zamówione vademecum z fizyki. Mam nadzieję, że mi coś pomoże.:)



 ~ pocztówka, którą dostałam od Magdy
~ owieczka, którą od niej dostałam:) 

vademecum 

A jak Wam minął poniedziałek? Mam nadzieję, że chociaż u Was pogoda jest lepsza.
Papa!

3 komentarze:

  1. Mam taką samą owieczkę :) Tytuł tej książki trochę przeraża o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przeraża wszystko co jest związane z fizyką.:)

      Usuń
  2. U mnie też pogoda niezbyt ładna, ale czasem są jakieś przejaśnienia.
    Nie lubię fizyki, ale życzę miłego uczenia się c:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!