piątek, 31 maja 2013

Coldplay & Green Day

I pogoda się zrypała. Ale tak szczerze, to lubię takie burzowe popołudnia, kiedy można w spokoju walnąć się na łóżko i nic nie robić. Póki co czas umilam sobie słuchaniem muzyki. Posłuchałam trochę Coldplay, ale w końcu stanęło na Green Day. Możecie mi polecić jakieś fajne piosenki tych dwóch zespołów?
Zerkając dzisiaj na kalendarz zorientowałam się, że 9 lipca mamy swoje pierwsze urodziny. To znaczy blog ma, nie ja. Ja mam już trochę więcej lat... ^^ W każdym razie jestem ciekawa, czy uda nam się dobić do 10 tysięcy wyświetleń. Jak sądzicie? Teraz mam dość dobry czas na pisanie, bo pomysłów i rewelacji z życia codziennego nie brakuje i jestem szczęśliwa, widząc, że coraz więcej osób chce to czytać. Naprawdę wielkie dzięki, to dużo dla mnie znaczy.:) Miałam wyjść jeszcze do Galaxy, żeby kupić tę książkę, ale szlak trafił moje plany. Może to i dobrze, bo jakoś mi się nie bardzo uśmiecha ruszanie się z pokoju.;) Chyba obejrzę dzisiaj jakiś film. Dawno nie oglądałam niczego. W sumie raczej ciężko trafić w mój gust filmowy, bo co film to nudniejszy. Jak dla mnie oczywiście. Romansideł nie lubię (nie licząc Titanica ^^), komedie romantyczne też są teraz coraz bardziej nużące, a i o dobry horror teraz ciężko. Poza Delikantą, którą w 100% polecam, raczej nic nie jest mnie w stanie przestraszyć. Jedynym filmem po jakim obecnie mam traumę (chociaż go nie oglądałam, ale opis i opinie mi w zupełności wystarczą) jest Ludzka Stonoga, ale to mnie po prostu obrzydza. Dodatkowo dochodzi do tego fakt, iż moja siostra jest raczej mniej strachliwa ode mnie, więc potrafi wpisać w google wyżej wymieniony film i pomachać mi laptopem przed oczami tak, że o mało nie padnę dwa razy na zawał, spadając przy tym pod stół. No dobra, aż taka chamska to ona nie jest, ale kiedyś przez nią "nie mogłam" wejść do pokoju, bo darła się, że ma włączoną Ludzką Stonogę, a kiedy wreszcie odważyłam się wejść-twierdząc iż małolata nie będzie siać terroru w po części moim własnym pokoju-odwróciła laptop, krzycząc: ZOBACZ! Pomijając to, że zrobiłam gwałtowny w tył zwrot i czym prędzej zwiałam od tego, jakże miłego, ale zarazem psychicznego dziecka (xD), to jeszcze przez następne 10 minut koczowałam pod pokojem, bojąc się do niego wejść. Jak jeszcze raz wyskoczy mi z czymś takim to osobiście zgłoszę ją na casting do Ludzkiej Stonogi 3.
Dobra, muszę spadać, bo przed chwilą tata oznajmił mi, że zabiera kompa do pracy, a ja nie zdążyłam się jeszcze w pełni rozwinąć. Ostatnimi czasy pisanie łatwo mi idzie.
Jeżeli znacie jakiś straszny horror to dajcie znać.
Ps. TYLKO NIE LUDZKA STONOGA!!!

4 komentarze:

  1. Urodziny mojego bloga będą dopiero w sierpniu... No i widzisz, zapeszyłaś z tą pogodą w poprzednim poście : ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię czasami posłuchać Coldplay :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o horror to zdecydowanie "Sinister" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!