niedziela, 26 maja 2013

po polsku

Hej!
Wczoraj kupiłam zapowiedzianą pocztówkę i po powrocie do domu wzięłam się za losowanie kraju. Wylosowałam Białoruś, ale czekała mnie mała niespodzianka. Otóż użytkowniczka z tego państwa zaznaczyła na swoim profilu, że mówi po polsku, więc było to dla mnie całkiem przyjemne, pisać do kogoś zza granicy w swoim języku. Mam nadzieję, że zrozumie co do niej napisałam.;)
 kartka na Białoruś 
A tą tutaj pocztówkę kupiłam tak dla siebie, bo bardzo mi się spodobała. Oczywiście zajęła miejsce na mojej "pocztówkowej ścianie".;) 
Uff, szkoda tylko, że już zaraz poniedziałek, zwłaszcza, że jutro szczególnie nie mam ochoty iść do szkoły. 
Idę się wykąpać, a potem muszę się jeszcze pouczyć. Masssakra. 
Miłego wieczoru. 

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!