niedziela, 19 maja 2013

mała zmiana planów

Cześć Wszystkim!
Pojawiłam się tutaj jedynie po to, aby Wam oznajmić, że wycieczkę do Hiszpanii przeżyłam, a post o wyjeździe pojawi się dopiero w ciągu przyszłego tygodnia, ponieważ mam na głowie już dwa sprawdziany i trochę brakuje mi czasu, żeby ogarnąć wszystkie zdjęcia. Nie chcę robić tego posta na odczepnego, tak byle jak, więc wolę go odłożyć na trochę później.:) 
W skrócie mogę powiedzieć tylko tyle, że wyjazd był udany i przy okazji dowiedziałam się sporo rzeczy o ludziach z mojej klasy. Niektórych tak naprawdę poznałam dopiero na tej wycieczce. W każdym razie większość jest w porządku.:) 
To na mnie już pora. Idę coś zjeść, a potem będę zgłębiać tajniki fizyki.;D
Pa!

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!