środa, 8 maja 2013

about shopping

Cześć Wam!
Dzisiaj wybrałam się na ostatnie już przed wyjazdem poszukiwanie butów. W planach było również zahaczenie o inne sklepy, ale najbardziej zależało mi na butach. No iiiii... wreszcie się udało! Wprawdzie kupione na stoisku dziecięcym, ale co ja mam z tym moim minimalnym rozmiarem stopy zrobić? xD Mimo to buty wcale nie wyglądają na jakieś bardzo "dziecięce", bo są to przeciętne białe trampki, a ja jestem z nich w 100% zadowolona.:D
Poza butami kupiłam też dwa cienkie swetry, bo takie rzeczy zawsze się przydają, legginsy i nowy portfel.;) Ogółem mówiąc: zakupy były udane! Teraz kiedy mam już wszystkie potrzebne do wyjazdu rzeczy, mogę skupić się na przeżyciu ostatnich dwóch dni szkoły.:)
Jutro postaram się wstawić jakieś zdjęcia nabytych dzisiaj rzeczy, a na razie uciekam spać.:)
Dobranoc!

6 komentarzy:

  1. To zakupy rzeczywiście udane.
    W takim razie czekam na zdjęcia :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli zakupki bardzo udane :)


    zapraszam do siebie:
    http://studyio.blogspot.com/
    (dopiero zaczynam) ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Fajny blog :D
    Wpadnij do mnie: http://przez-muzyke-do-serca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No to zakupy widać , że udane .\
    Zapraszam do mnie :
    http://personaldiaryagnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz możesz ju spokojnie jechać ! Podziwiam Cię, że ogarniasz to wszystko: szkoła, wyjazd, blog...

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dwudziestoletnią znajomą , która ma takie małe stópki , że musi kupować w dziecięcym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!