środa, 29 maja 2013

Jutro

Hej!
Odkryłam w sobie nowe hobby. Od dłuższego czasu coraz bardziej wciągało mnie czytanie książek, ale teraz szczególnie się na to nakręciłam. Zaczęło się od tego, że w ostatnią sobotę poszłam do empiku i zaczęłam przeglądać regały z książkami. Często tam zaglądałam, ale jakoś nigdy nie przywiązywałam wagi do tego, co się dam znajduje. Właściwie to jeszcze nigdy nie kupiłam sobie książki, wybranej po prostu na poczekaniu w sklepie. Albo czytałam to co mam w domu, albo szłam po jakąś konkretną, którą wcześniej ktoś mi polecił. No, a tym razem było inaczej. Trochę od niechcenia zaczęłam czytać opisy poszczególnych książek, sprawdzając która mnie naprawdę zainteresuje, a po chwili miałam już kilka upatrzonych. Po przeczytaniu dość sporej ilości opisów, doszłam do wniosku, że właściwie najchętniej wykupiłabym cały dział książek młodzieżowych.;)
Dzisiaj również byłam w empiku i oczywiście w tym samym celu. Moją uwagę przykuła seria książek pt."Jutro". Części jest siedem, a ja z braku kasy musiałam sobie ją dzisiaj odpuścić i idę po nią w sobotę. Póki co muszę jeszcze skończyć Harry'ego, bo zostało mi dosłownie kilka stron do końca, a potem znajdę sobie coś krótkiego, tak żeby skończyć do soboty.:D
Ktoś z Was to czytał?

4 komentarze:

  1. Też dzisiaj byłam w Empiku ale oglądałam obrazy z Audrey Hepburn :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać książki. : ) Ale tej jeszcze nie czytałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Koleżanka czytała i bardzo poleca :) Ja osobiście jeszcze nie miałam okazji jej kupić ale opis też czytałam jednak zdecydowałam się na zwiadowców i od tamtej pory kupuję wszystkie części zwiadowców - bardzo polecam ;) Jak już przeczytasz tą książkę - ,,Jutro'' to koniecznie napisz recenzję, bo jestem ciekawa czy warto kupić :D
    Pozdrawiam i zapraszam pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś o niej wspomnę.:D A "Zwiadowców" też sobie kiedyś przeczytam.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!