czwartek, 23 maja 2013

best songs for me

Hej!
Dzisiaj będzie muzycznie.:) Jakiś czas temu robiłam posta dotyczącego moich ulubionych piosenek. Od tamtego czasu mój gust muzyczny się trochę zmienił, więc postanowiłam się z Wami podzielić moimi nowymi ulubieńcami.:)

1. Coldplay-Paradise 



Na pierwszy ogień idzie piosenka grupy Coldplay, Paradise w której jestem zakochana od wycieczki do Hiszpanii.:) Każdego dnia słucham ją przynajmniej po 5 razy.;)

2. Green Day-Brutal Love 



3.Green Day-Time Of Your Life



4.Green Day-Before The Lobotomy



5.Green Day-Boulevard Of Broken Dreams



6.Green Day-Wake Me Up When September Ends



7.Green Day-21 Guns



Zespołu Green Day słucham od niedawna, ale jest to zdecydowanie jedna z najlepszych grup muzycznych, jakie kiedykolwiek słyszałam.:) Teraz, kiedy piszę ten post w tle również pobrzmiewają ich piosenki.;D

8. Biffy Clyro-Biblical



W sumie nie wiem co powiedzieć o tej piosence. Jak dla mnie jest genialna i mam nadzieję, że Wam również się spodoba.:)

9. OCN-The First Cut



10. Linkin Park-Numb



Powiem tylko tyle, że według mnie jest to jeden z najlepszych kawałków jakie słyszałam.:)

Tak, to by było na tyle i mam nadzieję, że spodobają Wam się te piosenki tak samo, jak mnie.:D
Papa!

2 komentarze:

  1. Tą ,,dziesiąteczkę'' chyba słyszałam w radiu, ale nie jestem pewna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam piosenki Green Daya :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!