środa, 17 kwietnia 2013

coraz cieplej

Hej!
Wczoraj był naprawdę genialny dzień, ale niestety nie zdążyłam o nim napisać. Pierwszy raz od dłuuugiego czasu wyszłyśmy na wf-ie na orlik. Było całkiem ciepło i te dwie lekcje były naprawdę udane. Sprawdzian z geografii, do którego tak nie chciało mi się uczyć poszedł mi całkiem dobrze, więc ogólnie z dnia jestem zadowolona. Potem trochę popadało, a kiedy wyszłam ze szkoły powietrze pachniało deszczem, a to coś, co naprawdę uwielbiam. Do szczęścia brakowało mi tylko pocztówki z postcrossingu i... w skrzynce znalazłam aż dwie.:-) Dziś też przyszły kolejne dwie kartki, więc chyba postcrossing wreszcie sobie o mnie przypomniał.:D
*niebieska jest z Białorusi
*ta z żółtą ramką z Ukrainy
*na górze z Belgii
*a ostatnia z Austrii

::)

4 komentarze:

  1. U mnie też coraz cieplej :)

    Bardzo fajny blog!

    mowminana.blogspot.com

    Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ;) Bo był zastój, to chyba się na serio cieszysz z tych pocztówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez własnie chcialam sie w to pobawic i wysylac kartki do znajomych z zza granicy ;
    )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!