niedziela, 14 kwietnia 2013

sesja na strychu

Hej!
Dzisiaj był naprawdę piękny dzień. Po raz pierwszy od niepamiętnych czasów.:) Temperatura za oknem śmiało przekroczyła 15 stopni i to utwierdza mnie w przekonaniu, że może jednak będzie wiosna w tym roku.:) Po południu poszłam się przejść, bo aż żal było siedzieć w domu nad książkami. Po powrocie nie za bardzo chciało mi się wracać do nauki, więc wymyśliłam, że zrobię sobie zdjęcia na strychy. ^^ Właściwie skończyło się na trzech fotkach, bo nie miałam ani weny, ani czasu, ale może któregoś dnia to powtórzę.
 na schodach
 nie wiem czemu, ale spodobało mi się to zdjęcie, więc postamowiłam je wstawić
nogi w kadrze ;D
 dzisiejszy strój-już w moim pokoju xD
bluzka-New Yorker
jeasny-Moodo
 kolejny rzut oka na parę nowych kolczyków :)
I jak to wygląda?
park
Choć drzewa w dalszym ciągu są "łyse" to jednak to niebieskie niebo zdecydowanie dodaje otuchy. Mam nadzieję, że to się już nie zmeni.
Dobranoc! <3
 

12 komentarzy:

  1. u mnie na strychu jest straszny bałagan xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie sa te kolczyki ;)
    P.S. zapraszam na nowy wpis - jak krok po kroku zrobić swoją wymarzoną kokardkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog zapraszam do mnie : weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz już powinno być tylko cieplej i cieplej a nim się obejrzymy będą wakacje ! :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny masz strych ;) u mnie nieco inaczej to wygląda ;) pogoda jest wspaniała ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie da się tego zmienić:( też mam ten problem

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie - nie ma jeszcze liści na drzewach. No trudno. Ważne że słoneczko wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz fajny strych i kolczyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tam widzę fajną, wysoki stojak na książki czy tam płyty. Przygarnąłbym taki.:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że podoba się Tobie moja kokardeczka ;)
    Czyli teraz czekam na Twoje efekty pracy :D

    P.S. Zapraszam na dzisiejszy post ;) - sztuczne włosy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się cieszę, że wreszcie mamy taką piękną pogodę! ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!