wtorek, 30 kwietnia 2013

odpoczynek

Hej!
Jestem wprost wniebowzięta tym, że wreszcie mamy wolne. Mimo tego, że dzień w szkole minął mi bardzo dobrze, to jednak cieszę się na kilka dni luzu.:)

Miałyśmy dzisiaj bardzo fajny wf. Grałyśmy w piłkę ręczną, nożną i koszykówkę. Nie sądziłam, że tak polubię wf. Dużo daje też to, że mamy teraz zajęcia na orliku, a nie na tej zatłoczonej sali. Na lekcjach też nie było tak źle, chociaż po wf-ach była matematyka. Mamy dość prosty temat, więc nie sprawia mi to jakiejś wielkiej trudności.;) Drugą połowę dnia spędziłam u okulisty, a potem już tylko marzyłam o ty, żeby położyć się na kanapie i nie wstawać. I tak zrobiłam.:D Cała moja rodzinka wylegiwała się z jakieś dobre dwie godziny przed telewizorem, rozkoszując się tymi wolnymi chwilami.:) Obecnie czuję się dokładnie jak ta żaba:


7 komentarzy:

  1. Należy nam się ten odpoczynek ;)
    Szkoda tylko, że to tak szybko zleci.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Good Weekend!!

    http://www.couturetrend.blogspot.it/

    Baci baci J&J

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozbawił mnie ten obrazek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolne mam już tyle czas.... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo czekałam na ten weekend a on niestety tak szybko leci ;c
    pozdrawiam ^^

    Zapraszam do mnie:
    http://onlymycure.blogspot.com/

    + obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak wreszcie trochę luzu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!