środa, 24 kwietnia 2013

wycieczka do Niemiec

Hej!
Uff, dopiero teraz znalazłam wystarczająco dużo czasu, żeby napisać tutaj o ostatnich wydarzeniach. Otóż w sobotę byłam w Niemczech. Załapałam się na szkolną wycieczkę mojej siostry, dlatego że zgłosiło się za mało osób. Z tego też powodu dzisiejszy post będzie miał charakter foto-relacji.:) Zapraszam.


 kościół w Pasewalku
 rynek



 muzeum lotnictwa


 latarnia morska
 opera w Sydney
 Titanic
 piramida Heopsa 
Sfinks 

Pierwszym punktem wycieczki było miasto Pasewalk. Obejrzeliśmy stary kościół i rynek. Potem przejechaliśmy do kolejnego miasta, którym było Anklam. Zwiedziliśmy tam muzeum lotnictwa i stare lotnisko. Ostatnim punktem był park miniatur na pięknej wyspie, Rugii. Budowle były na prawdę realistyczne. W miejscu, gdzie znajdował się park był też park rozrywki, także można powiedzieć, że odważyłam się zrobić kilka rzeczy, na które normalnie bym się nie zdobyła. Na przykład jazda kolejką górską, która z pozoru wyglądało bardzo "niegroźnie".xD
Wycieczka bardzo mi się podobała i jestem bardzo zadowolona.:) W przyszłości chętnie bym się tam wybrała jeszcze raz.

3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia. Muzeum lotnictwa z chęcią bym odwiedziła. ;)

    nummifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zrobiłam zdjęcia latarni ;) Ale było fajnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wycieczka , zazdroszczę :*** Pozdrawiam i obserwuję
    Zapraszam na mojego bloga >>>http://juljaandjulja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!