wtorek, 16 października 2012

Obijanie sie

Cześć!
Jak tam u Was? Bo u mnie całkiem spoko. Dzisiaj nie byłam w szkole. Dlaczego? Z prostego powodu. Wczorajszego wieczoru miałam pobić swój rekord w ilości nauki przerobionej jendego dnia, a właściwie nie dnia, lecz kilku godzin. Otóż miałam nauczyć się ośmiu tematów z historii i dość trudnego tematu z hiszpańskiego. Nie dałam rady zrobić tego wcześniej, więc wszystko spadło na wczorajszy wieczór. Już pomimo wszystko postanowiłam, że nauczę się tylko historii, a hiszpana pójdę poprawić, bo bardziej zależało mi, żeby dobrze wypaść na historii. Można powiedzieć, że jestem całkiem niezła z tego przedmiotu i nie chcę tego zepsuć. :) Nauczyłam się sześciu tematów i po prostu zaczęłam usypiać. Już i tak zdecydowałam, że nie pójdę na poranne wf-y tylko wstanę rano i się pouczę, ale rano jak rano nie byłam za bardzo przytomna, więc z nauki dużo nie wyszło. W końcu nie poszłam do szkoły, ale na całe szczęście wypadło na dzisiaj, a tego dnia akurat nie mieliśmy praktycznie żadnych "ważnych" lekcji z czego i tak na dwóch oglądaliśmy filmy, więc sobie odpuściłam. Przerobiłam jeden temat z historii i ogólnie dzień spędziłam całkiem przeciętnie. Około 18 pojechałam do lekarza na zastrzyki odczulające, ale nie spędziłam tam zbyt wiele czasu. Wieczorem mam zamiar jeszcze obejrzeć jeden odcinek "Ukrytej Prawdy". xDDD Ten, którego szukałam ostatnio przez całą godzinę. Hehe.
Wiem, że ostatnio piszę dość nieregularnie, ale mam nadzieję, że to minie. Chociaż patrząc na moje lekcje i ilości nauki mogę Was zapewnić, że z tym akurat niegdy nic nie wiadomo. ;)
Życzę miłego wieczoru.
Dobranoc!


Eingharp
eingharp-blog.blogspot.com

4 komentarze:

  1. Kurczę, rzeczywiście dużo tej nauki...
    Biedactwo! :{

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię historię, ale sporo miałaś do nauki jak na kilka godzin :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w godzine chciałam nauczyć sie 500 słówek z niemieckiego i wyszło tak jak wyszło, czyli nic nie umiała i piękna ocena pojawiła się w dzienniku, ale samotna się nie czuję, bo moja klasa to samo co ja ;) Szkoła jest straszna grr.
    Zapraszam do mnie http://kimikano.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!