środa, 10 października 2012

Dylemat

Cześć Wam!
Dzisiaj nie muszę się tak dużo uczyć, bo jutro nie mam nic do napisania. Mam zamiar jedynie poczytać trochę z geografii, bo w piątek jest kartkówka. Mam też nadzieję, że zdążę dzisiaj obejrzeć do końca film, który zaczęłam w niedzielę.
Wczoraj w mojej szkole odbyło się zebranie dotyczące wycieczki do Hiszpanii. W sumie sama nie wiem co mam o tym myśleć. Okazało się, że lecimy jednak samolotem, bo nie ma wystarczającej liczby chętnych do wyjazdu autokarem. No i tego od początku tak bardzo się bałam i miałam nadzieję, że do tego nie dojdzie. Szczerze mówiąc wolałabym jechać 20 godzin autokarem niż lecieć 2 godziny samolotem. Oczywiście bardzo chciałabym pojechać do Barcelony, ale perspektywa lotu samolotem mnie przeraża. Nigdy nie podróżowałam tym środkiem transportu i być może dlatego tak się boję. Jestem w stanie dać sobie spokój z tą wycieczką tylko czy nie będę żałować? Do piątku muszę podjąć decyzję. A Wy co byście zrobili na moim miejscu? Na pewno powiecie mi, żebym jechałam, bo taka okazja się nie powtórzy, ale właśnie chodzi o to, że już mi nawet na tym nie zależy. Mam nadzieję, że podejmę decyzję, której nie będę żałować.
A Wy wybieracie się na jakąś wycieczkę szkolną?
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.


Eingharp
eingharp-blog.blogspot.com

6 komentarzy:

  1. Ja bym pojechała. Pardon, poleciała.:-) Takie coś zdarza się tylko raz, być może potem czegoś takiego już nie przeżyjesz (nie będziesz miała okazji...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na natolatekswiat.blogspot.com/2012/10/rozdanie.html Do wygrania kolczyki converse!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj, byłabym bardzo wdzięczna, żebyś nie wykorzystywała komentarzy na moim blogu wyłącznie po to, aby zareklamować swojego.
      Dziękuję :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!