niedziela, 30 grudnia 2012

Ponury dzien

Nie ma co, pogoda dzisiaj jest BEZNADZIEJNA! A teraz jeszcze w dodatku zaczęło padać. ;( No trudno, jakoś to trzeba będzie przeboleć. Przed chwilą zgrywałam zdjęcia i nagle wyświetliło mi się jedno z wakacji. Było tak fajnie ciepło i w ogóle. Tęsknię za latem. No, ale zima też ma swoje plusy. Na przykład jutrzejszy sylwester. Nie mogę się już doczekać. :) Dzisiaj zakończyłam swoje przygotowania do jutrzejszej "imprezy". Hehe. Nie wiem, czy jak to wszystko zjem to będę miała siłę jeszcze cokolwiek zrobić. xD



 przygotowania do Sylwestra xD

 choinka z makaronu, którą dostałam od cioci na święta 



Właśnie dotarły do mnie zapachy dzisiejszego obiadu, czy zapiekanki z serem i makaronem. Pycha. Jestem mega głodna.
Idę jeść, życzę miłego popołudnia. :)

4 komentarze:

  1. Ale dużo smakołyków XD. Mniam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. też chcę tą płytę *.*

    http://canswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też mialam na obiad zapiekanke *,* zapraszam do mnie poradnikgosi.blogspot.com jestem obserwatorem :3

    OdpowiedzUsuń
  4. także obserwuję :)

    http://canswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!