wtorek, 25 grudnia 2012

Merry Christmas!

No i znowu to samo. Obiecuję, że będę tu pisać częściej, a i tak nic z tego nie wychodzi. Przepraszam, ale czasem to brak wolnej chwili jest tutaj przede wszystkim winny, a czasem moje "lenistwo". Bywało, że nie miałam pomysłu na notki, więc postanowiłam nic nie pisać, ale bywało też, że miałam ich pełno, ale po prostu nie chciało mi się usiąść i napisać. No cóż, przepraszam Was po raz kolejny, ale tym razem nie obiecuję, że się to zmieni. Zresztą sami już wiecie jak to ze mną jest. ;) Postaram się bywać tu częściej, bo po jakimś czasie zaczyna mi już brakować tego pisania, ale co z tego wyjdzie nie jestem w stanie przewidzieć. 
Ale zostawmy już te "sprawy organizacyjne" w spokoju. Powiedzcie mi lepiej jak tam Wasze święta? Mam nadzieję, że miło spędziliście Wigilię i, że równie dobrze spędzicie dzień Bożego Narodzenia. Ja byłam wczoraj u cioci i wujka, ale oprócz nich było jeszcze kilka osób. Było całkiem fajnie. Dostałam płytę Lany del Rey i suuuper bluzę. Zuźka (siostra) dostała grę w życie. Jest to coś takiego jak euro biznes, więc zagrywałyśmy się w to cały wieczór. Bardzo fajna gra. Dzisiejszy dzień również spędzam w tym gronie, jednakże dzisiaj "świętujemy" u mojej babci, czyli tam gdzie przez ostatnie dni jestem. Lecę, bo jestem już trochę głodna ( nie jadłam śniadania ;( ). A jak Wy spędzacie święta i co dostaliście od "Mikołaja". xD 
Życzę Wam Wszystkim udany świąt i szczęścia w nadchodzącym Nowym Roku! A no właśnie, co porabiacie na Sylwestra? Piszcie, a ja idę jeść! xDDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!