piątek, 28 grudnia 2012

Spotkanie

Hejka!
I jak Wam minął piątek? Bo mnie całkiem nieźle. Jak wspominałam w poprzednim poście, dzisiejszy dzień spędziłam z moją kuzynką, Martyną. Najpierw pochodziłyśmy chwilę po Galaxy, ale zmęczyło nas to, że było tam tyle ludzi, więc przeniosłyśmy się do Kaskady. Tam też nie brakowało zakupoholików, ale tam tego "przeludnienia" się jakoś tak nie czuje. ;) Pochodziłyśmy trochę po sklepach i nawet znalazłam kilka fajnych rzeczy, po które postaram się wybrać w bliskiej przyszłości. :) Na przykład widziałam taką fajną podkładkę na biórko, do której się wkłada zdjęcia. Bardzo mi się to spodobało, bo cena też była całkiem sensowna, ale postanowiłam się wstrzymać narazie z zakupem, bo muszę najpierw wybrać się do fotografa i wywołać zdjęcia. Potem poszłyśmy do McDonalda coś zjeść. Wzięłam sobie ciastko jabłkowe i shaka waniliowego. Potem poszłyśmy się przejść po parku. Mam nawet kilka zdjęć. Po spacerze wpadłyśmy do mnie i zrobiłyśmy sobie po mega kanapce. To Martyna narobiła mi takiej ochoty, bo zaczęła mi opowiadać o swojej wizycie w Subwayu. Jadłyśmy te kanapki, gadałyśmy i słuchałyśmy Lany del Ray. Całkiem miło spędzone popołudnie. :) Próbowałyśmy też oglądać jakąś "Kronikę opętania", ale takie to było trochę dziwne. Można powiedzieć, że całkiem straszne, ale ja nie przepadam za takimi filmami. Wolę jakąś dobrą komedię.
Wieczór mam zamiar spędzić przed książką. Zobaczymy co mi z tego wyjdzie, hehe. xD Życzę miłego wieczoru.



I na koniec kanaaapka! ;)

10 komentarzy:

  1. A mi przeciwnie nudziło mi się niezmiernie! Jutro planuję jakiś wypad na miasto ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak wypad do McDonald'a.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kanapki z Subwaya rządzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadzisz świetnego bloga! Yay, jeszcze tu wpadnę<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, że komuś się podoba to co tutaj piszę. :)
      Zapraszam do dalszego czytania.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Uwielbiam czytać wieczorem książki ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!