piątek, 28 grudnia 2012

Piekna pogoda

Hej hej!
Dzisiaj po raz pierwszy od niepamiętnych już czasów mamy tu naprawdę piękną pogodę! Aż się chce wyjść na dwór. Dobrze trafiłam, bo umówiłam się dzisiaj z Martyną. Chciałam pożyczyć od niej film i przy okazji oddać jej też ten, który jakiś czas temu pożyczyłam. Potem miałyśmy iść połazić, gdzieś po sklepach. Może pójdziemy do Kaskady, albo Galaxy. Zobaczymy. W sumie fajnie byłoby też przejść się do parku. Może uda mi się zrobić jakieś ciekawe zdjęcia. Wczoraj próbowałam jakieś zrobić, ale aparat w telefonie mi się zaciął, a w zwykłym aparacie nie mogłam ustawić wystarczająco dobrego światła, bo było już ciemno, więc postanowiłam, że przełożę to na jutro, czyli dzisiaj. ;)
Póki co idę zjeść śniadanie, bo tak jakby dopiero wstałam. :DDD No cóż, tak to jest jak się chodzi spać w pół do drugiej w nocy, bo się ogląda "Ukrytą Prawdę" na kompie. Hehe. 
Do zobaczenia później, pa!

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!