czwartek, 22 listopada 2012

Powrót

  Hej! Mam nadzieję, że już ostatni raz piszę do Was, że postaram się częściej tu wpadać i że ta obietnica w końcu się spełni. Czasu mam niewiele, a jak już go trochę mam to jakoś nie mam ochoty wchodzić i pisać, bo boję się, że jak zacznę to będę długo pisać, a tu jeszcze trzeba coś odrobić, czegoś się nauczyć i tak dalej, i tak dalej. Normalnie czasem można zwariować. Umówmy się tak, że postaram się pisać ok 3 razy w tygodniu. Nie powiem dokładnie w jakie dni, bo to wszystko zależy od ilości wolnego czasu. Czasem będę też dodawać listę 5 piosenek, które najbardziej mi się w ostatnim czasie spodobały, czyli potocznie nazywane przeze mnie "piątki". Takie listy będę zamieszczać raz w tygodniu, albo jakoś tak. Zależy. :)
  "Sprawy organizacyjne" mam już za sobą, więc teraz mogę wspomnieć coś o tym, co robiłam przez ostatni tydzień. W sumie to się można domyślić; szkoła, lekcje, znajomi itp. W weekend nocowała u mnie Martyna i oglądałyśmy "Rec 3 Geneza". Całkiem fajny film, choć trochę krwawy. Oprócz tego to żadnych nowości nie mam. Na koniec mogę jeszcze wstawić pierwszą "piątkę".
PS. Może jutro, jak się trochę ogarnę wstawię jakieś fotki. ;P

Piątka
 
5. Summertime Sadness ( Lana Del Rey ) - click
4. She Wolf ( David Guetta ft. Sia ) - click
3. Don't You Worry Child ( Swedish house mafia feat. John Martin ) - click
2. 1000 m nad ziemią ( Mrozu ) - click
1. Trying Not To Love You ( Nickelback ) - click
 
To tyle na dzisiaj. Miłego słuchania. :)
Eingharp
 
eingharp-blog.blogspot.com

6 komentarzy:

  1. Tak, mam nadzieję, że teraz uda mi się tutaj częściej wpadać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zycze wytrwałosci :D

    Obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. To teraz będę wiedzieć ile razy w tygodniu mam wpadać...:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, tak postaram się pisać raczej regularnie co trzy dni, jednak jeśli chodzi o mnie nigdy nic nie wiadomo. xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!