niedziela, 2 czerwca 2013

nudno mi

Heeej!
Nudzi mi się! Leżę sobie w łóżku, laptop na kolanach, włączony facebook i nic się nie dzieje... Kurdę. Miałam oglądać Straszny Film 2 (po raz 100, ale mniejsza^^), ale jakoś mi się odechciało. Przeczytałam pierwszy rozdział Jutra i zapowiada się ciekawie, więc pewnie skończę jeszcze dzisiaj nad książką. I dobrze, bo w tym internecie nie ma nic do roboty. Chyba szybko muszę wyłączyć ten komputer, bo czasem z nudów przychodzą mi do głowy dziwne rzeczy... Np. zniżam się do poziomu 7-latka i włączam gry dla dzieci, bo jestem już tak znudzona, że nic innego nie przychodzi mi do głowy. Nie ma co, zdrowa na umyśle to ja do końca nie jestem. Ale zawsze to wiedziałam... Jutro mam przerąbane. Muszę wstać wcześnie rano, czyli o 9 (xD), bo lekcji duuużo, a i sprawdzianów nie brakuje. W sumie to ja mogłabym chodzić do szkoły z szerokim uśmiechem na twarzy, gdyby nauczyciele dostali bilet na księżyc w jedną stronę i już zaczęli się pakować. Nie, no dobra, ale musicie przyznać mi rację, że mogliby trochę dać nam odetchnąć, zwłaszcza, że mamy kurde czerwiec, no! A my mamy jeszcze 17-ego kartkówkę z fizyki... na którą nie idę, ale cicho, nic nie wiecie.;)
Dobra, chyba jednak skończę na tych grach dla dzieci. O Boże, co ja ze sobą robię...

5 MINUT PÓŹNIEJ...
Jednak skończyło się na oglądaniu debilnych filmików na you tube... Pomimo tego nadal mam wrażenie, że się cofam. Ciekawe dlaczego? ;)

3 komentarze:

  1. Przy takiej ilości lekcji jutro , jak piszesz, to chwila nudy jest bezcenna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ale ja bardzo nie lubię się nudzić, więc... ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Pozdrawiam, Eingharp!